piątek, 1 czerwca 2012

Maseczka drożdżowa dla każdej cery :)

CERA NORMALNA 
Mieszamy ok. 2 dkg drożdży z 2 łyżkami mleka, tak, aby uzyskać dość gęstą papkę. Maseczkę nakładamy na całą twarz omijając okolice oczu, a kiedy wyschnie, czyli po 15-20 minutach, zmywamy ją ciepłą wodą.

CERA SUCHA I WRAŻLIWA 
Mieszamy ok. 2 dkg drożdży z 2 łyżkami oliwy z oliwek i nanosimy tak przygotowaną maseczkę na twarz. Po 15-20 minutach zmywamy ciepłą wodą.

CERA TŁUSTA , TRĄDZIKOWA 
1 łyżkę drożdży mieszamy z przegotowaną zimną wodą i dodajemy kilkanaście kropli soku z cytryny. Papkę nakładamy na twarz i pozostawiamy do całkowitego wyschnięcia, po czym spłukujemy ciepłą wodą. Maseczka jest świetna na zaskórniki i trądzik!


Maseczki drożdżowe należy stosować jeden - dwa razy w tygodniu.




6 komentarzy:

  1. Muszę tę maseczkę wypróbować:)
    Ciekawa jestem jej efektów:)

    Zostaję u Ciebie na dłużej i obserwuję:)
    Zapraszam też do mnie:) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już ją przetestowałam na własnej skórze :-) polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. robię ostatnio dosyć często maseczkę z drożdży :)) lepsza niż drogeryjne z mnóstwem chemii...
    i tańsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie, nie zawsze to co drogie jest skuteczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamietam, ze w czasach liceum robiłam tę maseczkę regularnie :) Chyba czas ją sobie przypomnieć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te drożdżowe maseczki, efekt po nich jest zawsze widoczny! :)

    Zostanę u Ciebie na dłużej-obserwuję.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń