czwartek, 16 sierpnia 2012

Mega efekt RevitaLash

Stosuje RevitaLash codziennie od 14 czerwca. Pierwszych kilka dłuższych rzes zauważyłam juz po 3 tygodniach stosowania.
4 tydzień stosowania


Teraz po 9 tyg - przyznaje efekty są świetne. Rzęsy sa dłuższe widoczne nawet bez tuszu, czego wcześniej nie było, a pomalowanie ich,  daje spektakularny efekt. Bardzo dużo osób zauważyło zmianę w ich wyglądzie, myśląc, że sobie je po prostu doczepiłam :) Gdy mówię że to zasługa RevitaLash patrzą z niedowierzaniem.  

2 miesiąc stosowania 
 Ja jestem zadowolona, a za mną dopiero 2 miesiąc kuracji.  
 Zachcianka może i droga, ale lepiej zainwestować w odżywkę, niż przedłużać rzęsy i niszczyć je. 
 Moim zdaniem - godna polecenia.

8 komentarzy:

  1. No widać różnice widać, ja to swoje dolne rzęsy to przycinam bo według mnie są za długie.. hm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda rosną jak szalone i czasami w okularach ocierają się o szkła :-)

      Usuń
  2. A jaka cen tego cudeńka? :) Efekt naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena 340 zł, dostępna tylko w dobrych gabinetach kosmetycznych. Ale warta ceny
      :-)

      Usuń
  3. łał, naprawdę widać różnicę, ale cena wysoka, zbyt wysoka :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest spora, ale odzywka jest bardzo wydajna wystarcza na ok. 7 miesięcy.

      Usuń
  4. No efekt motyla! świetne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń