czwartek, 14 czerwca 2012

Rewolucja dla twoich rzęs !!!

Zawsze chciałam mieć piękne długie rzęsy, stosowałam różne preparaty które miały je wzmocnić i odżywić niestety efekty były kiepskie. Nawet przedłużenie ich metodą 1:1 nie było dla mnie dobre. Demakijaż oka przy takich rzęsach był straszny , zwłaszcza z mocniejszym makijażem, zajmowało mi to mega dużo czasu .
 I doczekałam się produktu, który z czystym sumieniem polecam swoim klientka . Często pytają czy sama stosuję i zawsze musiałam pokazywać efekty po stosowaniu na koleżankach. Dlatego postanowiłam przeprowadzić na sobie taką kurację . Będę postępowała zgodnie z zaleceniami, a  pierwsze efekty są już widoczne po 3 tygodniach  stosowania,  udokumentuje ten moment i zaprezentuję  na moim blogu.  




Dzięki odżywce RevitaLash rzęsy stają się spektakularnie grubsze, dłuższe w zaskakująco krótkim czasie . Preparat ten zawiera opracowane przez zespół Dr Brinkenhoffa aktywne molekuły pochodnych nienasyconych kwasów karboksylowych, wyciągi roślinne m. in. palma sabałowa , żeń-szeń, pszenica, zielona herbata, uzupełnione o działanie aktywnych nanopeptydów. Odżywka jest bezpieczna dla zdrowia i oczu , może być używana przez osoby po chemioterapi .  

RevitaLash sosuje się na noc tuż przed pójściem spać, po dokładnym demakijażu na czysta, suchą skórę powiek. Niewielką ilość preparatu nanosimy u nasady rzęs na powiece górnej i dolnej ( tak jak kreskę Eye Liner). Uważany , żeby nie przesadzać z ilością  nakładanego preparatu , nie zawsze dużo znaczy lepiej . 
Taką kurację codziennego stosowania przeprowadzamy przez okres 4 miesięcy , po tym czasie przechodzimy na podtrzymywanie uzyskanego efektu, przez stosowanie produktu 3 razy w tygodniu. 
Ja zakupiłam opakowanie o pojemności 3,5 ml. które wystarcza na 7 miesięcy stosowania.

 Rzęsy przed zastosowaniem RevitaLash 
  


3 komentarze:

  1. jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można dostac tą odżywkę??? Kiedyś chciałam ją kupic, to była dostępna tylko w salonach kosmetycznych lub dla kosmetyczek???

    OdpowiedzUsuń
  3. Można ją nabyć tylko w gabinecie kosmetycznym :-)

    OdpowiedzUsuń